Konya ve Hz.Mevlana

Kısa tatilde birkaç günlüğüne Konya ya gitme fırsatı buldum. Malum ülke genelinde kışın en sert geçtiği bir zamandayız. Fakat kar yağınca harika manzaralar ortaya çıkıyor. Bende Konya da daha önce Hz.Mevlana nın türbesinin farklı bir açıdan fotoğrafını çekmiştim ve çok beğenmiştim o açıyı. Şimdi de aynı açıdan karlı görüntüsünü çekmek için aynı yere gittim. Her ne kadar istediğim ışıkta oraya yetişemesemde o kareyi tekrar çektim. Gün ışığıyla çekmek istemiştim ama akşam yapay ışıklandırma ile çekmek zorunda kaldım.

3-4 yıl önce çektiğim kare

189

Bu da yenisi

188

187

186

185

184

183

182

Bir Cevap Yazın

