Trabzon’da günlük yaşamdan kareler

143

142

141

140

139

138

137

136

Trabzon’da günlük yaşamdan kareler” üzerine 7 yorum

  1. Günlük yaşamdan kareler demişşiniz Said Bey fakat, günlük yaşamı öyle güzel resmetmişşiniz ki sanki 1000 yılda bir çekilecek fotolar gibi duruyor…

    1. Aslına bakarsan Trabzonu anlatmak gibi br derdim yoktu bu fotoğrafları çekerken. Benim bu karelerime bakarak Trabzonu kimse anlayamaz diye düşünüyorum:) bunlar sadece zaman zaman gördüklerim. Orada yaşarken hissettiklerimi fotoğrafa aktarmak için uğraşıyorum. Fotoğraflara o duyguyu vermek amacım:) Yorum için teşekkürler.

      1. YUSUF abi öldürdün beni ..Bu yorumların hep farklı tarzda olması beni etkiliyor 🙂 süpersin..Sait abi sende güzel tesbit etmişsin,,

Bir Cevap Yazın

