Erzurum

İnsan hayatındaki bazı ilkleri unutur. Ben zaman zaman düşünürüm. ben bu işi hayatımda ilk kez ne zaman yapmıştım diye. bazılarının cevabını bulamam. Bazıları da unutulmaz olur. İşte dönem başında Erzuruma dostum Hüsrev in yanına gidişim de bu unutulmazlar arasında. bütün olumsuzluklara rağmen beraber çok güzel vakit geçirdik. beni çok iyi ağırladı. Kendisi Trabzon a geldiğinde, ben onunla bu kadar güzel ilgilenememiştim:(

Erzuruma gittik. Arşivim için buradan bir kaç kare çekmeden dönmek olmazdı.Aslında daha çok çekecektim ama Erzurumun havası çarptı sanırım ve oradaki günlerimin çoğunu hastanede ve yatakta geçirdim.

Yakutiye Medresesi

107

106

 

M.Husrev

105

 

104

103

 

102

Erzurumun en beğendiğim özelliklerinden birisi çayı. Dışarıda devasa semaverlerde çay demliyorlar. çayı harika. bir de yanında limon ile geliyor çay. orada limonlu çaya alıştım diyebilirim.

101

 

 

100

 

Bu fotoğrafın hikayesini yalnızca Hüsrev biliyor. Husrev için çok şey ifade ediyor bu kare:)

99

Hasta olduğum için son ana kadar cağ kebabı yemeye gidememiştik. Ben artık ümidi kesmiştim. Çünki artık gidecek zaman kalmamıştı.gitmeyelim demiştim. Ama Husrev buna izin vermedi. Buraya kadar gelipte cağ kebabı yememek olmaz dedi.koştura koştura kebabcıya gittik. ben hasta olduğum için pek istememiştim ama Husrevi kıramadım. İyi ki kırmamışım husrevi:)) hala Tadı damağımda. Muhteşem bir lezzet.

98

97

Ve elveda…Her şey için çok teşekkürler kardeşim. Allah razı olsun senden. Bir sonra ki buluşmamız Trabzon da olur inşallah:)

96

Bir Cevap Yazın

